30 Augusti -

 - Hej kära läsare ! Idag på morgonen var mina tankar att bara åka hem och sova i min säng till deppmusik men så blir det inte haha ! Efter skolan stack jag och hämtade ett gymkort (så jag kan gymma massor nästa vecka) och sedan stack jag och Emma till 4-gott ! Dock var det bara hon som köpte godis haha ! Sedan åkte hon hem och när jag precis kom hem så ville min kompis Linus träffa mig (nu blir det krångligt för dom som känner mig då jag känner mer än en Linus haha). Så nu ska jag snart åka och träffa Linus så ska vi fika på Espresso house då jag är jätte hungrig! Efter det så ska jag träffa Michela och hon sover hemma hos mig och vi ska bara ha en mys kväll, det jag behöver! Så ja det blir lite planer ikväll/idag ändå, hoppas ni har en grym fredag ! Pussar och kyssar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0