- 27 Augusti

- Hej fina ni, jag har lagt mig i min nu och ska sätta på ett Pretty little liars avsnitt och sedan sova. Jag har precis
pratat över en timma i telefon med bästa Bea och för första gången i hela mitt liv såg jag en fallande stjärna, helt otroligt för mig haha ! Ni förstår inte hur lycklig jag blev av den lilla stjärnan ! Idag fick vi våra macbooks också i skolan, så detta är första inlägget från min NYA macbook pro ! Dock så har jag två likadana datorer nu, haha ! Mer om det tar jag imorgon ! Idag har dagen varit rätt slapp och jag åt en lång frukost och sedan skola till kl 5. Jag har också varit ute på en lång powerwalk med min hund. Imorgon ska jag äta lunch med Alicia innan jag börjar lektion, vi ska äta sallad har vi planerat. Haha jag har ätit sallad då fyra dagar i rad, men jag tröttnar inte, så gott och nyttigt ! Ni får sova så gott så hörs vi imorgon , pussar och kyssar !
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gymnasieskola går du på?
Superbra blogg!
Kramar

2013-08-29 @ 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0