plugga plugga

Förlåt för jag inte bloggade i helgen ! Jag var hos min kusin hela helgen och gjorde
massor med roliga saker .. en av sakerna var att slappa och spela massor med data och tv spel !
Haha sanningen är att jag verkligen älskar spel !
Vi shoppade och umgicks med dom andra plus åt god mat så klart !
Mys mys !
Åh denna vecka kommer bestå av att plugga och göra läxor, verkligen jätte segt !
Jag orkar verkligen inte läxor och prov ! ! Tur att det är prao nästa vecka !
Jo denna fina dag med regn bestod av att jag åkte hem och sedan kom 
Bella och Nikals hit och vi lagade mat och bara pratade lite och så ! myyys myys !
 
Sedan tvättade jag bort sminket , Niklas åkte hem och jag sitter nu här och skriver en uppsats som ska lämnas in imorgon om giftiga underkläder ( ja det är seriöst ) !
 
Bella är just nu någonstans i lägenheten och gör något jag inte vet vad så jag
tog chansen och tog väldigt fina egopixxx !



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0