hey hey

Hänt massor idag !
Först skolan och allt det dära ! Fast idag var skoljoggen så jag sprang 6,7 km på ungefär 40 min OCH jag 
var jätte förkyld och ont i huvudet , haha egentligen vet jag inte varför
jag sprang eftersom jag är sjuk och jag sprang ändå riktigt bra tycker jag för att vara sjuk ! 
Jo vi hade två timmars rast och jag plus några andra stack till en thai-restaurang och sedan hem till två av dom andra 
Sedan efter skolan så gick jag och Karin hem till mig i Götet och pluggade Kemi ! 
Vi fick reda på igår att vi har kemi prov på 14 sidor tills imorgon .. våran lärare tyckte
vi var tillräckligt duktiga för att kunna hinna plugga på två dagar .. men 
ja ingen i klassen fattar något ! Verkligen INGEN ! Utan en kanske ..
Ush hatar Kemi ! ..
Sen är det 2 månader med Niklas idag ! ♥
Hann inte träffa han så länge idag men igår träffade jag han nästan hela dagen , mys mys !

Ja det var en liten vacker text om min dag , nu pluggar jag kemi 
och imorgon kommer världens bästa hit ändå från Skövde !
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0