Hej igen !

Hej allihopa ! Som ni kanske märkt slutade jag blogga ett tag.. har verkligen verkligen inte haft
tid nu dom första veckorna efter skolan startade !
 
Jag har tänkte på en sak.. ska jag verkligen fortsätta blogga ? 

Jag älskar verkligen att blogga och vet att många av verkigen inte vill att jag ska sluta blogga
( för har fått meddelande, kommentarer osv från vissa av er att jag inte får sluta ) 
 
Men mina danser har börjat nu plus två/tre andra aktiveteter, jag träffar min pojkvän, träffar alla mina kära kompisar, gör läxor, tränar och ja dom få timmar jag verkligen inte gör någoting .. då är jag helt slut !
Så trött och slut så jag orkar inte sätta mig och göra inlägg.. 
Så jag funderar vad som är bäst nu ..
Jag ska försöka blogga denna helgen och nästa vecka och tänka över .. men då berättar jag det
för er ! Så häng kvar här ett tag till ! Nu har min statisktik gått väldigt mycket ner pga att jag inte 
har bloggat men ändå mer än vad jag trodde läser bloggen varje dag fortfarande .. det är super !
Fått massor med kommentarer med ! FORSÄTT KOMMENTERA !!
Det är ju det som gör att jag fortsätter blogga ! 
 
( Sen är jag sjuk idag så nu har jag verkligen tid att blogga haha ! )
 



 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Görcool Saw sminkning!!! Hur gjorde du den?

2012-09-07 @ 05:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0