BARNMUSIKAL

Hej allihopa !! 
Detta är ett tidsinställt inlägg faktiskt för just nu är jag med min bästa, underbara, roliga och helt fantastiska klass !
 
Våran barnmusikal var så bra så vi är tvugna att göra den igen , så himla roligt !

För er som inte vet går jag i musikklass och för er som inte 
vet mycket om barnmusikalen våran klass hade i våras tryck HÄR !
 
Vi var med i tidningen och uppträda för över 900 barn ! En hel vecka hade
vi uppvisningar och imorgon från klockan halv nio på morgonen till ungefär tio på kvällen
ska vi hålla på med musikalen ! Jag är tyvärr lite sjuk men jag MÅSTE gå imorgon .. 
Har inget val .. om en i klassen är sjuk måste man göra om väldigt väldigt mycket och jag
vill inte missa musikalen !
 
 
( jag ska slänga i mig ipren och halstabletter hela dagen imorgon , haha ! )
 
Först ska vi bara öva öva öva öva tills på kvällen då vi gör två uppvisningar ! 
Så klart har vi flera korta och långa raster i mellan men åh vad jag längtar !
Har saknat musikalen så himla mycket ! Klassen blir så himla nära under den tiden !
 


Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh va söt du var i fotbolls kläderna och fotbollen! Jätte söööt!

Svar: aw tack så mycket ! kram på dig !
egottilia.blogg.se

2012-09-07 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0