Hej bloggen !

Oj , det var riktigt riktigt längesedan känns det som. 
Ni har nog iaf märkt nu att jag har slutat bloggat ja .. tyvärr :(
 
Varför jag slutat bloggat är nog mest pågrund av skolan .. 
Jag har seriöst haft MINST två prov och två inlämningar varje vecka och sedan ska
man läsa en bok i engelskan samtidigt som jag och Isabella har haft idrotts lektioner för alla
sjuor ( pga att läraren tycker vi är så grymma haha ;)  ) sedan har vi ett stort dansprojekt och sist men inte
minst så håller våran klass på att skriva egna låtar och göra musikvideos !! ( jag går ju i musikklass ) ...
 
Sedan ska jag fortfarande ha tid att träffa alla mina underbara vänner samtidigt
som jag håller på med ett ganska stort projekt ( om jag troligtvis lyckas med det kommer jag skriva ut det på bloggen direkt )
Men ja , jag vill ju så klart ha någon dag då jag bara kan ta det lugnt också !!
( fast jag har knappt hunnnit det nu det senaste )
 
 NOG MED ATT KLAGA PÅ ATT JAG HAR MYCKET ATT GÖRA, för det har nog dom flesta haha !
Men jag har mycket att se fram emot också, t.ex så fyller jag ÄNTLIGEN hela 15 år om 11 dagar och dagen efter min födelsedag ska jag åka till London med en av mina bästa kompisar ALICIA !
MEN IAF
 Jag tänker sluta blogga nu helt på grund av allt som händer runt
omkring mig just nu men jag älskar ju verkligen att blogga !
Så jag har bestämt mig att försöka starta upp bloggen igen nästa år !
 
 
♥ följ EGOTTILIA på instagram ♥

Kommentarer
Postat av: <3

Jag tycker du gör rätt, det är klart jag kommer sakna ditt bloggande sjukt mycket, nästan så att jag släpper en tår här nu... ;( Men jag följer dig på instagram sen länge så aa det får räcka med det, puss och kram, kommer sakna dig! <3

2012-11-18 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0