Svar på kommentarer - stort inlägg

Nästan alla mina kompisar har börjat skriva Q/A men töntig som jag är fortsätter jag med att skriva svar på kommentarer haha ;*

Men iaf just nu svarar jag bara på dom senaste frågorna !
men om jag inte svarar på just din fråga nu så ska ni veta
att jag fortfarande har sett eran kommentar och blivit jätte glad !

Sen ska ni fortsätta kommentera, ni är grymma på det nu !
kärlek till er !

det är bara jag som är sjukt dålig på att svara på dom, men det ska ändras nu !


svar ; jag dansar på en dans-skola som ligger i Gbg ! Dansar 5 olika danser
där med dans lärare som är sjukt bra !
kram kram
svar ; känner på mig att hon har det mycket bättre i himlen nu !
hon mådde dåligt och tog livet av sig framför ett tåg..
säger inte mer än så..
kram ♥
Svar till alla som stöttade mig med allt detta med Sanna ; fick massor med fina kommentarer ! Tack så jätte mycket, lägger inte upp alla fina kommentarer nu, men tack till er, massor med kramar ♥
svar på kommentar ; Åh så kul att höra ! Vad sjukt glad jag blir :)
älskar att hjälpa folk !
massor med kramar ♥
svar på kommentar ; tack så mycket ! ♥
kram kram
svar på kommentar ; funderade faktiskt på det haha ;)
men sen bestämde jag mig för att det inte var
någon ide eller aa onödigt, så om jag vill bli brun nu så
kör jag på brun utan sol istället haha :)



här är några mer kommentarer jag har fått t.ex ! Tack till alla er som kommenterar !
blir jätte glad av kommentarer ♥

Kommentarer
Postat av: Moa♥

Fin blogg!:)<3

2012-03-16 @ 18:07:46
URL: http://madnessheat.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack för att du svara på min fråga, såå ledseen föör din skull... :( VILA I FRID SANNA <3

2012-03-16 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0