MINA PLANER

Alma är ju bra på att blogga ?
Eller vad säger ni ? Ska kanske be henne göra inlägg när jag reser osv , perfekt ! !
♥ Tack Alma för inläggen ! ♥
 

Jo kom hem från Bella klockan tio på morgonen och gått en lång promendad med Pingla (min hund).
Nu ska jag göra i ordning mig lite och träffa Mathilda i stan och fika med henne och efter det ska
jag göra ögonfransar på salong (mer information om det senare) och EFTER det ska
jag träffa Madelene , vi ska troligtvis gå på bio.
 
Ja lång dag idag , igår vaknade jag hos Bella och hon hade konfa fest , eller vad det heter .. sen 
på kvällen gick vi promenad i TVÅ TIMMAR UTE I ÖSREGNET ?! Vet inte vad vi tänkte på ..
Såg ut som vi hade duschat med kläder på .. haha ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0