Ett litet meddelande !

Imorgon hinner jag nog inte skriva så många inlägg ...
så jag har frågat min coola kompis Alma om att göra ett inlägg imorgon till er !
För hon har frågat mig innan att hon vill göra ett inlägg här på bloggen , så varför 
inte imorgon ?  
Kan bara varna lite att det kommer nog bli ett litet knasigt inlägg, hon är sjukt
random men hur go och rolig som hälst !
 
Haha bild från när jag, Jennifer och Moa sov hos henne , så 
vi är lite ofixade här, eller jag är det iaf (inget smink osv), men vi är lika heta ändå , eller hur Alma ? 
HAHA

Kommentarer
Postat av: Alma

Jo.. Lite mer udda än alla andra inlägg kanske det kommer bli..

2012-07-05 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0