BATMAN dum dum dum

Hej bloggen !
Mer än halva dagen blev att ligga vid en pool, sola och bada ! Sjukt härligt , 30 / 40 grader !
Sen på kvällen gick vi och såg den nya och sista BATMAN filmen ...
men om jag ska vara helt ÄRLIG ... nog den första filmen jag verkligen inte fattade NÅGONTING av .. 
somnade t.om i mitten av filmen hahahah ..
Men den var väll bra .. om man fattar hahah !
Efter filmen gick vi till en god glassbar och åt lite , så gick vi runt i Madrid, jätte mysigt !
Imorgon blir en lång shopping runda i mitten av Madrid , där alla dom BÄSTA butikerna finns , faktiskt kan man hitta ALLT där , längtar ! Har massor med pengar att spendera, har sparat ganska mycket .. 
 
Måste måste sova nu , puss ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej Ottilia! Jag har en liten fråga, när du är i Spanien, är du där med kompisar eller dina föräldrar?
Din blogg äger, du är grymt vacker!
Kram Isabel

Svar: Jag åker till Spanien med min mamma för hon känner flera här i Spanien ! Har inga direkt kompisar här som jag umgås med tyvärr ! Åh vad glad jag blir , tack så jätte mycket !
Kram kram <3
egottilia.blogg.se

2012-07-23 @ 16:55:18
Postat av: Carro

Haha, ska jag vara ärlig så fatta jag NOLL asså... men aja... Livet leker vidare... ;) Vi tjejer,,, vi r ju lite efter ;) Haha nejmen jätte fin blogg, läser den oavbrutet varje dag!
Puss Carro

Svar: Haha åh vad bra , då är jag inte den ända ! ;) Ja men precis , man ska tänka positivt haha ! :D
Ja vi kanske är lite efter när det gäller batman osv , kanske inte våran grej direkt ;)
Tack så jätte jätte mycket, fortsätt med det gärna !
puss puss
egottilia.blogg.se

2012-07-23 @ 19:29:53
Postat av: Ronja

Hahaha jag va också nyss på batman och fattade verkligen INGENTING jag heller! haha somnade också!! Saknar dig syrran <3

Svar: hahah jag somnade också ! Tur att jag inte är den ända ! Saknar dig massor systeer ! <3
egottilia.blogg.se

2012-07-31 @ 21:21:02
URL: http://puckoponja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0