BADAA

Förlåt för jag inte bloggade igår hade fullt upp !
Sov en natt till hos Isabella och igår åt vi thai (igen hehe) sen efter det åkte vi fram och tillbaka lite
överallt haha !

Jo senare åkte vi till coop och köpte massor saker och slutade med att vi gjorde några
drinkar och satte oss ute i hennes jacuzzi och bara pratade om allt möjligt ända tills klockan ett på natten 
eller något !
 
Just nu sitter jag i hennes soffa och lånar hennes macbook lite så länge hon packar .. leker lite med henne iphone också , pratar med SIRI , haha älskar den mobilen , den har ju humor !
Men Isabella ska iaf åka bort imorgon ända tills
AGUSTI ?!?! buhuu kommer inte klara mig .. men jag ska troligtvis till Spanien
igen snart ! 
JA men vi ska faktiskt ut och bada i hennes jacuzzi om 5 - 10 min ?
♥ SÅ HEJ DÅ SÅ LÄNGE ♥
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0