The last Exorcism & paranormal activity..

Då har jag sett klart filmen ! Fast...
såg hela The last Exorcism och faktiskt halva paranormal activity..

kan berätta lite vad jag tyckte om filmerna :*



The last Exorcism..

jag tyckte filmen var faktiskt sjukt bra !

Den var inte filmad som en "riktig" film utan som en dokumentär ...

så det kändes som filmen var mer verklig, om ni fattar..

I början av filmen hände inte så mycket, fast senare i mitten och slutet på filmen hände massor !

Så sjukt spännande !

Det ända dåliga var att den hade världens dåligaste slut, haha..
Filmen slutade mitt i filmen kändes det som...:(
så man fick inte reda på hur den slutar riktigt...

Men den var jätte spännande och bra !



Paranormal Activity

hann bara se halva .. :( :(
buhuu..
Hann inte hända så mycket utom några små saker..

Men alltså så här var det... jag såg 40 min av filmen ungefär..
sen så typ hände något... ska försöka kanske se resten av filmen imorgn..
om jag hinner.

Men dom jätte spännande sakerna i filmen hann jag inte se..
det var bara massor med prat, dörrar som öppnades och stängdes, saker som
ramlade och röster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0