My dog

ush vad gör jag uppe nu ... kl är kvart i åtta på ett lov !
vaknade sju till o med ..

Så om en kvart ungefär kommer Isabella då vi åker till My dog mässan !

Har nog vart på den mässan varje år !

Så sjukt kul för både dom som inte har hund och dom som har :)

Jag har faktiskt ställt ut min hund där, tror jag ;)

Men får se om jag bloggar ikväll hos Isabella..

och imorgon ska jag fira sista-dagen-på-lovet med att jobba och träna..

så då kanske jag ska be en kompis att gäst - blogga ;)






min lilla Pingla för typ 1 år sen ♥

Kommentarer
Postat av: Micka

JAG VILL GÄSTBLOGGGGGA <3



Jag var på mydog Torsdag & Fredag :c

2012-01-07 @ 22:05:13
URL: http://michaelahojer.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SKA GÄSTBLOGGA MICKA AHHAHAAHHA

2012-01-09 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0