Hej på er !

Bajs :3

nä men har precis kommit hem från skolan och ska plugga, duscha och göra lite andra små saker nu..
Jo föresten här nedanför är en bild från idag, så ni iaf får se en liten bild på min nya hårfärg ;)

Sen så ska jag svara på en fråga från en läsare efter jag har duschat ungefär !

Ni är underbara på att kommentera nu, ska försöka svara så snabbt som möjligt på nästan alla !

Älskar er ! :*



Inte världens bästa bild då men... det är bruna och blonda slingor .. syns bättre
i verkligheten ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

Jätte fiint!! Underbart

2012-01-11 @ 10:33:02
Postat av: Micka

FINAST !<3

2012-01-11 @ 10:42:23
URL: http://michaelahojer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sååå söööt duuu ääär!

2012-01-12 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0