Happy valentine´s day !

Hej alla kära läsare !

Glad alla ♥ dag !

Hoppas ni har en underbar pojkvän/flickvän
att gosa med idag ! ..

för det har inte jag :( :( :(
Men istället har jag massor
med underbara vänner ! 
och er läsare så klart ;)

Men har fått massor med gulliga sms från nära och kära
så jag klarar mig idag !

Sen har jag en gullig kusin att krama, hehe 
.. fast hon har pojkvän
strunt samma hon får ändå massor med kramar
av mig !


fast igentigen är ingen ensam ! 
Alla älskar någon, och alla
blir älskad av någon !
always !

Kommentarer
Postat av: M A R I O

erkänn sötaste sms:et var från mig? C:

2012-02-14 @ 21:44:37
Postat av: Anonym för mig <3 :*

Its so right

2012-02-15 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0