du är saknad finaste ängel !

nu består min blogg nästan bara av ledsna inlägg om Sanna..
men har tagit detta så hårt..
det är svår att förlora en vän ♥

Skolan idag var jätte bra !
Eller Isabella sov här inatt och igår pluggade vi
i kanske 4 timmar ?!
För idag hade vi So prov om 1800 talet...
och prov är ju inte så kul ..

Sen skulle jag dansa idag efter skolan i två timmar men
gick på minnesstund av Sanna..

Grät massor..
träffade massor av hennes vänner och mina vänner och bara grät och grät .. !

det var över 900 som skulle komma...
så alltså var det massor med folk där.. !
men det var ju inte 900 eftersom folk kom och gick men det var många...

oj vilken kväll, och jag hoppas av hela mitt hjärta att Sanna såg alla som
brydde sig om henne !

jag tände ett ljus och gav henne en ros ♥


och tack för alla som kommenterar  !
stort tack !
Ni hjälper mig mycket eftersom nu har jag mått lite dåligt, tack !
och stooort tack till er som tröstar mig och till alla er som kände Sanna, vi ska kämpa tillsammans och leva
för henne ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker bild, den visar att hon fortfarande betyder sjukt mycket för alla hennes vänner, familj osv. Vila i frid <3

2012-03-01 @ 07:59:40
Postat av: Anonym

Vila i frid. Vad fint av er alla, hoppas också hennes familj såg er. Stor Kram.

2012-03-09 @ 07:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0