TAPASKÄLLAREN

Ja för två dagar sedan så åt jag, Bella och Alicia på en jätte god tapas restaurang !
Alicia hade varit där innan och tyckte vi skulle gå dit !
 
Super gott var det ! Rekommenderar ! 
TAPAS KÄLLAREN som ligger ungefär vid avenyn !
 
Vi åt massor med små rätter ( alltså tapas ) och delade på dom , vi pratade
också massor med vanligt tjejsnack och hade det super mysigt ♥
 
Tycvärr tog jag ej så många bilder men men så är det !
 
och jag ser jätte rolig ut på bilden jag vet hade precis duschat och allt ! ;)  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den har jag också ätit på, den är grym ju!
Älskar din blogg Ottilia, den är sjukt grym, bara älskar dina inlägg!

Svar: Ja visst är den ! :DÅh vad jag blir glaaad !! Tack så jätte mycket !!
Kram på dig !
egottilia.blogg.se

2012-08-13 @ 10:35:19
Postat av: Linn

Haha du är ju jätte söt, din blogg äger!

Svar: Haha aw , tack så mycket ! Tack igen , åh glad jag blir !!
egottilia.blogg.se

2012-08-13 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0