KAISAS AVSLUTNINGSFEST

HEY !
Nu har jag fixat klart mig och ska snart åka iväg till Kaisas avslutnings fest !
Kaisa går i min klass och var med när jag tältade med tjejerna !
Hon är hur underbar och snäll som helst ! MEN hon ska flytta till
Ryssland om mindre än en vecka :(
Kommer sakna henne så sjukt mycket !!
Ja hon ska nu idag ha en avslutningsfest !
Sen ikväll / natt så  kommer Karin och Bella sover här hemma hos mig med , mys !

Har iaf gjort lite lockar idag också , jag ser väldigt liten ut med lockar men det
är så sjukt fint med lockar !
Skippade mascaran och det mesta sminket också, vi ska troligtvis bada vid sjön
som är i närheten !

Kommentarer
Postat av: BATT

sjukt fin outfit!!

Svar: tack så jätte mycket !!kram kram
egottilia.blogg.se

2012-08-17 @ 22:50:39
URL: http://batts.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad snygg du är!!
Kramar!
PS, kan inte du skriva var alla kommentarer har tagit vägen, för ut hade du typ 3-7 på varje inlägg nu typ inga! :( Fråga varför! <3 Du är bäst, älskar verkligen din blogg och jag ska kommentera typ varje inlägg!

2012-08-18 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0