Förlåt för dålig uppdatering !

Hej alla !
Förlåt så mycket för att jag inte bloggar jätte bra dom här två dagarna ( det blir två dagar va ? )
Jag har varit med hos Bella och där kan jag inte göra så mycket inlägg tyvärr ..
Vi har ätit , sprungit massor, badat med kläderna på, joggat en hel mil !!! , ätit glass, kollat pewdiepie (eller aa Bella kollade film , jag kollade Pewdiepie) , solat, tränat, letat praktikplats, badat i hennes jacuzzi och massor mer helt enkelt !
Ska sova hos Bella imorgon med , MEN det kommer massor med inlägg ändå, det lovar jag er ♥
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

DU är så fin Ottilia!

Svar: Åhh , tack så mycket ! Kram på dig
egottilia.blogg.se

2012-08-15 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0