♥ burberry sport , min nya kompis ♥

Hej alla läsare ! Hände något med mitt internet i Spanien så jag kunde inte ladda upp bilder , väldigt synd faktiskt !
Hände ändå inte så mycket mer än att jag shoppade, badade och solade ! 
Jo vi var uppe i bergen utanför Madrid också, jätte mysigt ! Vi bodde i en liten by med 
egen pool och gick på en super god restaurang !
Får lägga upp lite bilder senare !
 
Kom nyss hem iaf och ÄNTLIGEN kan jag smsa med alla min kära vänner och pojkvän ! 
Känns faktiskt väldigt bra saknar alla i Gbg så mycket ! 
BELLA KOMMER HIT SNART OCKSÅ !! SAKNAR HENNE SÅHÄÄÄÄÄÄR MYCKET !
 
Vi mellan landade i Amsterdam , och från Amsterdam köpte jag med mig hem en liten
kompis som jag har tycker om väldigt väldigt mycket !

Parfymen från BURBERRY , gud vad den luktar gott ! Har velat ha den JÄTTE länge, men aldrig
riktigt laggt pengar på den .. den stora flaskan kostar runt 600 / 700 hundra om jag inte har fel !
Mina parfymer 
är HELT slut !! (iaf dom jag gillar)
Jag köpte , eller aa fick ett pack med 5 styckna små dior parfymer , alla är redan slut ..
Det ända är att jag tröttnar ganska snabbt på parfymer så köpte faktiskt inte den stora flaskan från Burberry utan köpte en mindre flaska för hundra kr billigare för att "prova" parfymen först ett tag , men tror jag inte kommer tröttna denna gången !
åh vad ondöig text om mina parfymer, jaja så är det !
 
Men ja flygresan var ganska bra, älskar flygplans-te ! Fast det är bara vanligt te men ändå .. haha !
Sen fick jag en liten kines kompis som var ungefär 6 år som satt och vinkade till mig HELA tiden , haha för söt !
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej !
Kan man få se en bild på din pojkvän??

Svar: Ja men det kan jag väll försöka fixa någon gång haha ! :)
egottilia.blogg.se

2012-08-10 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0