12 sanningar ni kanske inte visste !

1. Jag är otroligt rädd för saw - dockan.
 
2. Dansa och röra på mig är något av det bästa som finns !
 
3. Jag är faktiskt jätte nöjd hur min kropp ser ut. 
 
4. Jag har haft väldigt dåligt självförtroende.
 
5. Jag älskar färgglada saker !
 
6. I ungefär en månad nu lite mer har jag inte haft något smink ! Verkligen INGET smink, jätte skönt fakitskt !
 
7. Ett tag när jag inte hade bra självförtroende kunde jag inte ens gå utanför min lägenhet utan att ha
smink ! ush hemskt.
 
8. Jag älskar min klass, den är som en familj !
 
9. Totalt har jag varit 5 / 6 veckor i Spanien nu på sommarlovet.
 
10. Jag älskar att skriva ! Haha ja faktiskt ! Uppsatser, böcker berättelser, dagböcker osv !
 
11. Jag har nog läst ut två eller tre böcker i hela mitt liv, HAHA nä men jag suger på att läsa
ut böcker.
 
12. Jag tycker zebror är väldigt söta !
 
 
♥ 12 andra sanningar du kanske inte visste om mig ? ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Du behöver inget smink! Du är grymt vacker utan...<3

Svar: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir ! Kram på dig ! <3
egottilia.blogg.se

2012-08-13 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0