Stockholm oktober 2011 , då vi såg Robert Pattinson !

ÅHH chattade nyss med en som heter Fia (Bellas kusin) och kollade igenom massor med bilder när jag , Fia och Bella var i Stockholm för att se Robert Pattinson !

Jag och Bella stod först utanför Bergakungen i 10 timmar I MINUS GRADER (eftersom vi köade utomhus) för att få
biljetter till Robert Pattinson , eller aa Breaking Dawn FAN EVENT !
Vi frös , pluggade och drack massor med energidricka den NATTEN då vi köade.. har nog ALDRIG varit så kall
som den natten ! Men var det värt ?
- JA !

Vi fick några extra biljetter eftersom vi var några av dom som stod längst fram i kön så vi bjöd med en i våran klass(Ellen), en på våran skola(Julia) och Fia !
Sjukt roligt ! Vi fick ta ledigt från skolan och alla åkte tåg till Stockholm den 28 Oktober !
(bra minne jag har, hehe)

Sen när vi kom dit och satte oss inne i (det var inte Globen men det var typ den saken bredvid? HAHA) och då var vi spända kan jag säga ! SEN när det började .. !

Då fick vi se
MANGE MAKERS
OLEG (elektropop snubben)
ULRIK MUNTHER
och massor mer
MEN SIST
ROBERT SNYGGASTE PATTINSON !
( och hon som spelar Alice i twilight )

Jag och 1000000 tjejer satt där och skrek, så jag hade ont i öronen efteråt (fast jag hade öronproppar) !

Men så värt det !
Fast då var jag ganska besatt av Robert, nu är det Josh som gäller för mig ! haha ;)

Ja det var ändå fast jag inte gillar Robert lika mycket nu så kommer jag alltid minnas hur
glad jag var då !
Här får ni lite bilder på mig, Bella och Fia från Stockholms resan !
(haha och ja vi köpte billiga vampyr tänder för att det var lite ruuligt ! Hela twilight är ju om vampyrer;))





(ny kategori - Resor ! kan vara allt från små till stora resor .. jag reser ganska ofta och alla inlägg efter detta som handlar om resor kommer läggas till i den kategorin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0