Favvo appar - on my iphone !

Fick en fråga av Ronja att berätta vilka som är mina favorit appar på min iphone är !

Facebook - aa Facebook på mobilen snabbt och enkelt, haha ;)
Messenger - snabbt och enkelt sätt att hålla koll på medelande på Facebook !
Spotify - Spotify, musik
Viber - ringa och smsa gratis !
Blogg.se - enkelt sätt att blogga från mobilen !
Draw free - sjukt roligt ritar spel man spelar mot varandra ! (fast har tröttnat nu lite)
P tracker - Jätte bra sätt att hålla koll på sin mens ! (rekomenderar)
Skype - SKYYYPEEE
Twitter - följ mig på twitter (EGOTTILIA)
Everyday - Man tar en bild varje dag sen så blir det en film av det !
Weheartit.com - ingen app från appstore , sprade hemsidan som en app, eller hur man säger haha ;)
Instagram - rekomenderar stort ! Foto - app ! (Följ mig, EGOTTILIA)
BikBok - håll koll på bikboks nya kläder osv, app för er som gillar Bikbok !
Camera+ - sjukt BRA foto app !
Jag har aldrig - Roliga jag har aldrig frågor som är perfekt när man är med vänner ! Sjukt roligt spel !
Shazam - Om du hör en låt som du inte vet vad den heter, så spelar du in den i några sek och
sen vet appen vilken låt och artist det är, sjukt coolt och BRA !
Akinator - roligt spel när man har tråkigt. Man tänker på en kändis t.ex så ska en ande gissa vem
man tänker på, magiskt läskigt !
Iswap faces - Sjukt rolig app där man kan byta ansikte med en kompis t.ex, JÄTTE ROLIGT !
Voices - Ändra sin röst , jätte ROLIGT !
CamWow - Jätte rolig foto app !
Sleep talk - Pratar du i sömnen ? Nu kan du få höra det du säger ! Sjukt roligt !
Ipredict - Rolig spå app ! Fast det är mer på skoj ! Inget händer i verkligheten typ.
Pimpim scree.. någonting - Vill du ha en ny cool, häftig, fin bakgrund som ingen har ? SJUKT BRA app ! !
Runkeeper - Håller på hur långt man har joggat osv, jätte bra app för er som gillar att jogga t.ex !
Flashlight - FICKLAAAMPAA
TAROT - Spå app med kort !
SF bio - Bio app !
IMDb - Sök på en kändis och se ALLA filmer han/hon har varit med i !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0