Förlåt !

jag klagade på er ?
jag borde klaga på mig själv, jag bloggar sjukt dåligt just nu !

Men hänt väldigt mycket !

Men ska försöka blogga nu så mycket som möjligt plus med mobilen !
fast min mobil är just nu sönder.. fast hoppas den snart är lagad !

just det svar på två kommentarer här nedanför ♥

(bild från igår)
svar ;
nä jag är inte modell, har tagit kort i en studio bara, men är med i reklamer lite då och då :)
tack för kommentaren ♥


svar (till både dig och läsare) ;
aww tack !
jag har inte så bra självförtroende men har fått många kommentarer som t.ex denna och jag blir så himla glad !
verkligen jääätte glad !
ni är så gulliga !
kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

SHIT, vad vacker du är! Den bilder var gryyymt snygg!

2011-09-27 @ 20:35:30
URL: http://elleven.blogg.se/
Postat av: MAARRIIIOOO (haha)

Kaaan duuu inte videoblogga nån gång? :D:D:D:D::DD

2011-09-27 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0