Svar på kommentarer - stort inlägg

nu kör jag, svarar på massor med frågor jag har fått denna vecka !
tack alla super duper underbara läsare ! ♥

svar ;
japp det är en onepiece jag har på mig ;)
fast den är inte min, haha det är min kusins.
Fast jag har en egen med, fast inte på bilden och på videoklippet :)
aww söt du är !
kram ♥


Svar ;
Aww nä jag ska verkligen inte sluta blogga när jag har så sjukt underbara läsare!
Asså aww så glad jag blir när du skriver så, tack söta du !
Japp klart jag kan ;)
kram ♥


Svar ;
Nepp, inga linser ;)
I vissa mörka ljus har jag grön/blå ögon..
men i sol ljus har jag ljus blåa ögon då man ser min riktiga ögonfärg :)
Kram ♥
Synd inte jag kunde visa er en bild som finns på min kusins dator du jag har jätte ljus blåa!


Svar ;
Aww tack fina läsare ♥
Svar;
Ja du, flaggan gjorde faktiskt min kompis Ronja ;)
Dom andra var bara vanligt rött naglack med lite glitter och annat ^^ ♥


Svar;
Tack så mycket ! :)
kramis ♥
ser ni naglarna? ;)


Svar;
Åh tack så mycket ! ♥
Jo jag sminkar mig varje dag till skolan !
Känner mig precis som Maria i hollywood fruar ni vet, som hon säger :
jag känner mig naken, rädd, bla bla bla utan smink ;)
Men i fredags hade jag faktiskt inget smink i skolan, fast det var ingen som märkte
det typ, haha många sa att jag såg likadan ut ändå, haha ;)


Svar;
haha nja, såg lite mobbad ut på bilden tyckte jag , men tack så mycket sötis ;)
nja, tror det, eller, nja kom faktiskt inte i håg det så bra :(
eller jo ! Kanske :)
jag har dåligt minne ibland.. :s
kram kram ♥

Svar;
Du är sjukt fin ! ♥
Åh coolt ! (y) ;)

Svar;
Seriöst, du är sjukt vacker ! ♥


Svar;
aw du är söt !
kram kram :)

Fick typ 5 kommentarer mer som jag inte hann svara på nu men :)
tack till alla ! Oj vad jag är sjukt glad, puss älskar er ! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA älskar när du skrev " jag har dåligt minne IBLAND" HAHA du kan va rolig ibland otti. men vi får ta och gö nått snart.

Kram Janna Bond ^^

2011-10-04 @ 12:41:31
URL: http://halleliv.blogg.se/
Postat av: Micka

Du är Finast <3

2011-10-06 @ 08:19:52
URL: http://barayoseobsmicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0