Svar på kommentarer

Ni är underbara på att kommentera, vissa av er ♥

Här är fyra frågor och svar !


svar; aw tack sötis ! <333

svar ; nä inte så kul :(
tack så mycket ! 
♥ 


svar ; aww tack ! :)
Aa jag har varit ganska dålig och skriva om mode som jag alltid gjorde förut !
Måste börja skriva om det igen !
Aa det ska jag :)
kram 
svar ; hej hej ! 
:)
Jo efter att jag hade bestämt att bloggen skulle heta Egoottilia/Egottilia så funderade jag en lång stund innan jag visste om jag skulle ha ett O eller två..
Tyckte nog att det såg så konstigt ut när jag skrev två O.. alltså Egoottilia.blogg.se.. tyckte på något sätt att det såg konstigt ut..
Men jag heter ju Ottilia och det ska börja med Ego..
så kan man väll lika gärna ha ett O ?
Så jag satte i hop det och det såg bättre ut med Egottilia.blogg.se tyckte jag ;)
kram♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var med i min vinter foto tävling. http://www.nattstad.se/LESATK

2012-02-10 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0