Fortfarande sjuk


Ville först säga att ni är underbara på att kommentera !
(säger det igen, hehe)

två kommentarer från förra inlägget !

Aww tack till er båda !
puss

Men nu till min dag ! (om ni orkar läsa, haha) ;)
Ungefär kl 1 så gick jag till mitt jobb!
Var tyvärr tvungen hur sjuk jag än var :(
Men gick först till Nordstan snabbt
(eftersom jag ändå går förbi där på väg mot jobbet)
och bytte lite saker och köpte en sak på rea från BikBok ! :)
(visar bild inom kort)
Sen när jag äntligen kommer fram till jobbet !
... tänkte jag :
vart är min nyckel ... ?

Fick gå tillbaka för jag hade glömt min nyckel till jobbet -.-
Men sen när jag kom hem somnade jag på soffan direkt nästan, haha.
Jag var så yr och sjuk kände jag.. men var tvungen sen att åka till jobbet för andra gången.. med nyckeln!
uot;>
Sen efter jobbet var jag helt slut, yr och trött...
Så det blir ingen skola imorgon, orkar verkligen inte det.. känner mig jätte sjuk nu på kvällen också :(
men får se imorgon om jag vaknar jätte frisk så får jag gå till skolan.. får se vad som händer :)

Här är en bild från innan jag gick till jobbet och Nordstan ♥

(haha fin min) -.-
åh där såg jag lite frisk ut iaf.. efter jobbet typ helt snorig och ful :(
hahaha sen är jag hes fortfarande också :(

Kommentarer
Postat av: elina

Kryya på dig <3!

2011-10-24 @ 16:10:58
URL: http://elinablogs.blogspot.com
Postat av: Hanna

ååhh jag köpte oxå från rean på bik bok :D



Kram

2011-10-24 @ 16:40:08
URL: http://halleliv.blogg.se/
Postat av: sarizz

Nää... kryya!! och du är alltid sööt ju!! <3

2011-10-24 @ 17:58:06
Postat av: Micka

Saknar dej söötis , dags att komma tbx !<3

2011-10-25 @ 08:38:15
URL: http://barayoseobsmicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0