F Ö R L Å T

ni är helt underbara på att kommentera !
ni är bäst !

Men ska börja blogga nu !
och då menar jag nu !

Men jag måste klaga på att det har hänt så mycket den senaste tiden !
prov hit och dit, träffat kompisar och gjort massor mer !

Sen igår stod jag i kö i 10 timmar från kl 21-07 !
värsta natten UTOMHUS jag någonsin varit med om, jag frös, mådde illa och var nära på
att svimma.. det var minus grader ute..

Men äntligen fick jag mina biljetter till att se Robert Pattinson live ! ♥
det ända var när jag kom fram till skolan, fick jag åka hem, var så himla sjuk :(

Sen har jag ingen röst :(

blä får vara tyst hela helgen :(

Men ska börja blogga nu !
puss hej !

(ska svara på en fråga senare med)



asså jag dööööör så snygg !

Kommentarer
Postat av: Micka

Aw Krya på daj !<3

2011-10-22 @ 11:55:45
URL: http://barayoseobsmicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad kul fast inte att du är sjuk då :P <3 Älskar din blogg! <3 Krya !

2011-10-22 @ 12:32:33
Postat av: Anonym

Hej, Älskar din blogg! Skulle vara roligt om du skrev lite mera om mode och sånt som du gjorde förut! :D Lägg upp bilder på det du köper också! <3

2011-10-22 @ 12:39:23
Postat av: Elina

vilka ska du se den med ? ;)

2011-10-23 @ 19:03:00
URL: http://elinablogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0