Svar på kommentarer - stort inlägg

tänkte svara på alla kommentarer nu !

och om någon vill veta, spelade jag och min kusin bowling nyss, haha.
Så därför gör jag inlägget nu :)
(tack för kommentarerna på bilden då jag behövde hjälp med vilken tröja jag skulle köpa, stort tack till er)



svar ; Vingarna och kläderna är real ;)
Det ända som är från photoshop är lite på färgerna, så dom blir skarpare ! :)
Tack så mycket, kram ♥


svar; Nej det är inte model lab ;)
Bilden tog min kusin faktiskt :)
tack så jätte mycket !
kram kram ♥


svar; tack sötis ♥
kram kram ♥


svar; Inte model lab, faktiskt min kusin som tog bilden ;)
Aww, tack, fortsätt med det :)
kram ♥

Bilden :)
(mer svar under bilden)




svar; Hej, jo varför jag har råd är nog för jag jobbar, får ganska mycket i
i lön, sen som alla andra får jag ju pengar varje månad.
Synd att du inte får köpa mycket, men här kommer några tips : skaffa t.ex ett jobb, gå ut med
hundar, sälja saker, vara barnvakt, städa och spara dina pengar.
och alla kläder jag la upp på det inlägget du kommenterade, så klart jag inte köper allt det, HAHA, så rik är jag verkligen inte !

Säg inte perfekt liv..
hör det ofta av folk som inte vet mycket om mig, visst kanske dom flesta tror det.. men hänt mycket saker
i mitt liv som är motsatsen till perfekt, sen har det ju hänt massor bra i mitt liv så klart med !
Men när alla säger : åh du värkar ha ett perfekt liv !
Påminns jag av det dåliga...
tack så mycket !
kram kram ♥


svar; haha aa så kan man också svara på frågan ovanför ! ♥
svar; Jag har råd med sakerna för jag jobbar..
Nej jag är inte så rik som alla tror -.-
skulle gärna vilja skänka pengar.. men är ju inte så rik..
Men ska du veta att jag har gett kläder(både gamla och nya) och leksaker(som jag hade när jag var liten) till kompisar, sjukhus och barn i Afrika.
kram ♥

svar; Haha aww så sööt du är !
Asså jag döör så söött!
Tack så mycket till er alla som älskar min blogg !
Fortsätt med det !
tack så mycket igen !
kram kram ♥ ♥ ♥


svar; aw tack snygging !
kram kram ♥


svar; krya på dig !
Jag har äntligen blivit lite friskare nu i slutet på höstlovet, hoppas du blir det med !
kram ♥


svar; aww tack sötis !
kramis ♥♥


svar; model lab är verkligen as bra !
Jag har bara varit där en gång ;)
kram ♥


svar; Aa visst är dom :)
tack så mycket sötis, glad jag blir !
kramis ♥


svar; Båda är från BikBok :) (bikbok.com)
Puss på dig sötis ! ♥

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER ! ♥



(bild från model lab)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till eloise:

Jag skrev kommentaren för att jag ville att ottilia skulle bli glad!

Jag menade absolut inte något illa jag ville bara att hon skulle bli glad! Så kommenterar du som att du är jätte arg och att jag var taskig som skrev så!? Det är klart att jag fattar att hon inte skulle köpa allt. Och vadå SPARA vet du någonting om mej? Vet du vem jag är? NEJ , jag får inte ens pengar av mina föreldrar om jag inte behöver dem till tex skolan. Så tänk dej lite för innan du sårar någon igen!

2011-11-04 @ 10:00:35
Postat av: Anonym

Till eloise:

Jag skrev kommentaren för att jag ville att ottilia skulle bli glad!

Jag menade absolut inte något illa jag ville bara att hon skulle bli glad! Så kommenterar du som att du är jätte arg och att jag var taskig som skrev så!? Det är klart att jag fattar att hon inte skulle köpa allt. Och vadå SPARA vet du någonting om mej? Vet du vem jag är? NEJ , jag får inte ens pengar av mina föreldrar om jag inte behöver dem till tex skolan. Så tänk dej lite för innan du sårar någon igen!

2011-11-04 @ 10:01:02
Postat av: Eloise

Till Anonym:

Jag sa aldrig att du var taskig! Jag bara skrev tillbaka ;)

Förresten jag vet ej vem du är, men du vet man kan spara pengar man kan hitta, eller försöka göra saker hemma, det menar jag med spara. ^^

Och den var inte menad att såra jag bara skrev en liten kommentar tillbaka! Tack för förståelse! :)

2011-11-04 @ 10:18:10
Postat av: anonym

Jag har försökt att få jobb som barnvakt och sånt, men jag får inte nått job, jag ser för ung ut, och jag städar mitt rum, får ingen månadspeng så det e inte vanligt!! inte för mig ialla fall.

men jag försöker spara, det ända jag kan köpa e om det e på rea :(

2011-11-04 @ 13:53:38
Postat av: Stina s

Bråkar ni? det är klart man kan FÖRSÖKA skaffa pengar, men det är inte alltid man lyckas med det. Och Ottilias mamma och pappa skänker säkert pengar till behövande. Men hon SKAFFAR sina egna pengar så då får hon bestämma själv <3

Kram på er båda.

2011-11-04 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0