Sjukt söta läsare & shopping !

Gick in på bloggen och har fått massor med kommentarer !
och jag dör, visste inte det fanns så sjukt söta läsare !
Svarar på alla frågor senare ♥

Men till en annan sak, har blivit friskare nu !
det blir att åka och shoppa nu med kusinen..
Vi skulle till något ställa där Gina tricot fanns.. men så blev det ej, så kan ej köpa dom tröjorna jag visade igår :(
Men där vi ska nu finns t.ex Bikbok, glitter, kicks och massor mer.

Älskar Bikbok och jag behöver ett par snygga jeans !

letade lite på hemsidan och kollade efter saker jag g i l l ar ! ;)







Kommentarer
Postat av: ida

varför heter din blogg egottilia? snyggottilia skulle passat bättre ;) <3

2011-11-03 @ 11:44:32
Postat av: Anonym

Hur har du råd med så mycket saker? Sjukt avis

Jag får inte köpa mer kläder för min mamma och jag har inte änns hälften av vad du har .

Du verkar ha typ ett perfekt liv!

Your'e blog rules!

2011-11-03 @ 15:13:42
Postat av: Fridaaaa

Vilken sida hittade du leopard linnet och redbird tröjan? <3

Pussss snygging !

2011-11-03 @ 18:45:27
Postat av: anonym

hur tusan har man råd med alla de sakerna!!!!!!!!!

asså e du typ rik eller, har inte råd med nånting ju!!!! skänk pengarna istället!!

2011-11-03 @ 19:26:26
Postat av: anonym

hur tusan har man råd med alla de sakerna!!!!!!!!!

asså e du typ rik eller, har inte råd med nånting ju!!!! skänk pengarna istället!!

2011-11-03 @ 19:26:52
Postat av: Eloise ♥

Asså hon ska inte köpa ALLT!! Hon skrev bara sådant hon GILLAR!

Och bara en grej till, har du inte råd med något... SPARA!!! ^^

2011-11-03 @ 21:32:59
URL: http://oilis.blogg.se/
Postat av: sara

det vita linnet högst upp är jättefult på. jättegenomskinligt :P

2011-11-03 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0