Svar till frågor

Såg när jag loggade in på bloggen några frågor, så jag tänkte svara på dom ;)

P.s. ÄLSKAR kommentarer så fråga på och kommentera!



SVAR TILL SABINA: Hehe, jag köpte mina jeans på BIKBOK ;)
och taack så mycket, blir glad när du skriver det <3 kram

SVAR TILL ELOISE: Haha, när jag åkte upp i atmosfear, var jag jätte nervös, haha. Sen tog det typ 1000 år innan man kom upp längst upp, haha. Men när man satt där uppe var man nervös! haha.
Men det första jag sa när jag satte där uppe var: VILKEN FIN UTSIKT!
haha xd
Men sen skrek jag : JAG VILL NER!!!!!
Haha aa jag var väldigt nervös, och nästan lite panikslagen där uppe, hahaha.
KRAM <3

SVAR TILL EMMA: Jo min systemkamera heter Canon 300D :)
Den är helt ok, pappa äger en reklambyrå och han köpte den kameran från någon fotograf han kände så han köpte den lite billigare ;)
Fick min kamera i julklapp när jag var 10 år tror jag.
Men ÄLSKAR min kamera, den är ganska bra ändå ;)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0