Svar på kommentarer

Erika om Nya desigen klar:
Vad fin den blev<3 och du är så fin! men jag kan inte se det som står till vänster typ vilka inlägg som du har gjort vet du hur man kan göra för att se det? Saknr dig! <3
Svar;

Åh tack så mycket, aww dsm!
Saknar dig med! ♥

Det med designen och att du inte ser det till vänster är konstigt.
Ska försöka fixas!

ALLA som inte kan se det som står till vänster t.ex nyaste inlägg, kategorier mm.
Ni kommentera att ni inte ser det här.

Så jag kan se hur många det är som inte ser det, och jag får hoppas kunna fixa det.
Men det kan bero på vilken dator man har också.

Kram egottilia 

Kommentarer
Postat av: Elina

När Jag e inne på din blogg via mobilen ser Jag inte heller men när Jag e inne på datorn ser Jag:) så det e Inget problem för mig:p

2011-05-31 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0