Jour idag


Aj, så trött jag är!

Kom nyss hem från kompis.
Men i skolan idag så var jag jour.
Det menas att en hel dag(kl 9-kl 2) så städar man hela skolan, tvätta skåp, slänga sopor plus diskar och så i bamba.
Ganska tråkigt.

Men så bäst at slippa alla lektioner. Det ända som var tråkigt och äckligt var att diska!

Men som tur är får man inte stå ensam, utan man brukar vara två och två.
Jag fick stå med en i min klass som heter Niklas.
Han är jätte snäll :)


Men vi blev klara ganska snabbt så vi slutade lite innan två. Sen väntade jag då på min kooompis ;)

Ja det var min dag!
SKA VIIILA NU!!!
as tröött!

Sen min nya frisyr och färg, alla tjejer typ samlades runt mig och alla sa: ÅH VAD SNYGGT
förut idag :)

jag var så trött så när jag skulle gå av spårvagnen glömde jag det och fick åka tillbaka med en annan spårvagn senare, haha

Tre egobilder på mig från idag 
gt;;)

p.s. man ser inte på bilderna(bara den till vänster typ)
men jag har sidecut nu
;)




Kommentarer
Postat av: sanna

va fint de var!

Postat av: sanna

va fint de var!

Postat av: Elina

Nice bilder:)<3

2011-05-25 @ 07:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0