Åkt atmosfear + bildbomb från Liseberg

HEJ ALLA!

Igår när jag kom hem från Liseberg kl 11 så mådde jag lite illa så jag gick och la mig och somna direkt, haha.
Var så trött ;)
Men Liseberg i går var helt grymt ;)

Haha sista sista det vi åkte var
Uppskjutet
höjdskräcken
sen åkte vi
ATMOSFEAR

Asså jag har ALDRIG vart så nervös i hela mitt liv, haha.
Jag skakade så mycket, och mitt hjärta bara dunkade(eller vad man säger) så fort!
Sen efter vi hade åkt så var jag så glad att jag hoppade upp och ner, hahaha

BÄSTA PÅ LISEBERG=ATMOSFEAR ♥

Här får ni en bildbomb från Liseberg i går med
(tog med systemkameran så det blev massor av kort;))































Kommentarer
Postat av: Eloise

haha fy va läskigt med atmosfear men vad var tanken innan den åkte ned??? Kram <3

2011-05-13 @ 20:53:22
Postat av: Hanna

Hejhej. Jätte fin blogg du har! :D Har du något tips på en bra sida där man kan ladda ner fler typsnitt till photoshop?



Btw, känner Alicia i din klass och tror du och jag är vänner på fb. x)

2011-07-22 @ 20:24:36
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0