Svar på kommentarer

FRIDA <3 om Parodi på Bloggar:
Gud! Ni äger ju typ ju ;) Jag gick på samma teatergrupp som dig btw ;) Vi spelade Oliver Twist<3


Svar till Frida; Hehe tack så mycket :)
Ja det kom jag i håg, saknar dig ♥

Kram egottilia

sabina jasavic om Parodi på Bloggar:
snälla jag en sån video till den var as kul!
gör typ med kändisar<3
(älskar din blogg!!!)

Svar; hehe får nog göra en till, får fråga Kristina om vi kanske kan göra en till ;)
Bra förslag föresten!
Och tack så jätte mycket ♥

Kram egottilia

Eloise om En till bild från fotograferingen:
Ska du va med i reklamen? Va roligt! Men var kommer den visas??? P.S var än reklamen hamnar så blir min tröja känd! ;)
Eloise om Hos Frida:
va sa du i sömnen?? :D
Svar;
Japp det ska jag ;)
Den kommer visas runt om världen på stora dukar, bussar och i massor av affärer!
Haha nä den kommer visas i olika glasögon affärer och på raybans hemsida tror jag.
Ok vilken tröja menar du? ;)

Sen i sömnen så brukar jag alltid mumla om massor av saker. Frida var vaken och frågade mig något, så mumlade jag bara sen så sa hon : HU?
Haha då sa jag surt ; VETINTE!

Kram egottilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0