Svar på kommentarer


sofia om Skolavslutning:
BORTSKÄMD ELLER VAD!!!!!!
du kanske inte ska skryta om dina ray ban reklamer och dina dyra skor och sånt man får en dålig bild av hur du är personligen.... Jag får den bilden om att du är en av de mest själviskaste bitchigaste bitcher som finns..
lycka till med att hålla det målet.

Anonym om Skolavslutning:
Jag håller verkligen inte med sofia!!!

Ps. Var det din skolavslutnings klänning på bild?
Snälla svara:)

kristina ([email protected]) om Skolavslutning:
och vad är ditt problem, sofia? klaga på andra kanske? skulle inte du tycka det skulle va kul att va med i reklam eller? skulle va skitkul! och sen är det hennes blogg, hon för la skriva vafan hon vill i den eller? och vadå "hur hon är personligen"? vafan? hon är en jävligt go, söt och snäll tjej. du kanske inte har samma turen? tror knappast det eftersom du kaxar. så käften.

Svar till Sofia: tänk dig för innan du sårar andra...

Svar till Anonym: Aww tack♥ och aa det var min skolavslutnings klänning på bilden ;)

Svar till Kristina: Tack hjärtat, du är bäst ♥
blir mycket gladare nu..

Men till er alla som har vart ledsna någon gång av att någon har sagt något eller av en elak kommentar...
tänk så här då..



Kommentarer
Postat av: Emmis

Fattar inte hur vissa tänker du e huur snäll som helst!! ;* <3

2011-06-09 @ 12:56:58
Postat av: sofia

jag heter inte äns sofia jag känner dig och du är en j*vla bitch.

man behöver ju inte skriva allt i sitt liv. det e ju bara du som vill vara typ en prinsessa.

jag har typ inga pengar alls och sen kommer du och skryter om att din pappa är advokat. jag köpte en jacka och sen såg jag att du hade den jackan. det var den jackan du hade köpt när vi åkte och shoppa.. jag tyckte den va skiiit dyr och du tycker att den kostar skit lite. den kostade ju för faan 1 489 kr!!!!!!!

egobitch!!!

2011-06-09 @ 14:39:29
Postat av: sofia

jag hade med mig 300 kr och du sa att du hade BARA 300 kr. bortskämd bortsämd!!!!!

lycka till med att skaffa nya vänner..

det lär du behöva!!!

2011-06-09 @ 14:41:07
Postat av: sanna

Visst ni kanske är rika, men de är ju knappast ditt fel att din pappa är advokat? :s

Skit i vad andra tycker, du är fan bra som du är! Ingen är perfekt, fast de vet nog inte alla.

<3

Postat av: kristina

men omg? om du inte heter sofia, varför skriver du det då? jävla mongo.

2011-06-09 @ 21:53:55
URL: http://kristinagustafsson.blogspot.com/
Postat av: kristina

men omg? om du inte heter sofia, varför skriver du det då? jävla mongo.

2011-06-09 @ 21:54:31
URL: http://kristinagustafsson.blogspot.com/
Postat av: erika

Asså sofia varför kaxar du dig mot ottilia hon får väll vara vem hon vill och hon är jätte söt, jätte gullig och jätte snäll så kaxsa dig inte!

2011-06-09 @ 22:51:54
Postat av: Anonym

Hej Sofia som inte heter Sofia. Bloggar handlar ju om ens liv, ibland så skriver ju Ottilia att hon har inte gjort något speciellt och ibland Liseberg osv... Vore ju jättekonstigt om hon inte berättade att hon varit och fotat för Rayban. Vad hon inte berättat är ju att hon har suttit på stora reklampelare under många år på ex. Sommarland...Skulle kanske vara något att Skryta om, tycker jag i alla fall! Vilket jag hade gjort för länge sedan i min blogg! Ottilia är världens snällaste sötaste tjej. Kolla in henne senaste inköp ett klädesplagg för endast 99kr som är jättesnygg. Varför inga kommentarer om den Sofia? Sluta skriv elaka saker, väx upp eller sluta läs bloggar som får dej att må dåligt och bli avundsjuk!!!!

2011-06-11 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0