Skolavslutning

Sommarlov!

äntligen ;)

Men efter skolavslutningen åkte jag med pappa och köpte ett par sommar skor.
Blev ett par jätte söta turkosa.

Men snart ska jag åka till Frölunda-torg faktiskt ;)
Sen ska jag göra lite andra saker.

Men tog lite kort med min systemkamera men jag hittar inte min sladd :(
Så kan inte ladda upp bilderna på datorn.

Men tog lite med iphonen istället!

Men jag visar bilder på skorna senare, när jag hittar sladden.

Här får ni två bild på mig från idag efter skolavslutningen!






Kommentarer
Postat av: sofia

BORTSKÄMD ELLER VAD!!!!!!

du kanske inte ska skryta om dina ray ban reklamer och dina dyra skor och sånt man får en dålig bild av hur du är personligen.... Jag får den bilden om att du är en av de mest själviskaste bitchigaste bitcher som finns..

lycka till med att hålla det målet.

2011-06-08 @ 22:48:29
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen inte med sofia!!!



Ps. Var det din skolavslutnings klänning på bild?

Snälla svara:)

2011-06-09 @ 10:51:45
Postat av: kristina

och vad är ditt problem, sofia? klaga på andra kanske? skulle inte du tycka det skulle va kul att va med i reklam eller? skulle va skitkul! och sen är det hennes blogg, hon för la skriva vafan hon vill i den eller? och vadå "hur hon är personligen"? vafan? hon är en jävligt go, söt och snäll tjej. du kanske inte har samma turen? tror knappast det eftersom du kaxar. så käften.

2011-06-09 @ 10:58:45
URL: http://kristinagustafsson.blogspot.com/
Postat av: Josse

Fiin du är!!! <3 och föresten lyssna inte på den där sofia för hon har helt fel om dig.För du är så himla snäll,söt och jätterolig.

2011-06-14 @ 15:47:59
Postat av: josse

fiin du är ottilia <3 <3 och föresten jag håller med dom andra tjejerna för du är jättesnäll jättesöt och jätterolig hehe :)

2011-06-14 @ 15:50:14
Postat av: josse

Sorry,jag råka skicka 2 stycken kommentarer typ precis likadana var inte meningen :)

2011-06-14 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0