tack..

Gjorde ett inlägg i går med mobilen, men det kom visst inte upp...
hej alla. Jag har verkligen inte hunnit blogga, jag och Frida har haft fullt upp i nästan en vecka och vi har träffat massor av folk, liseberg i massor, grillat, vart i stan och knappt vart hemma...


Nu har hon åkt hem för hon skulle på konsert och jag har massor av inlägg och filmer och massor av frågor och svara på!

jag är verkligen på blogghumör och vill göra tusen inlägg !

Men enligt en kommentar
så ska jag lägga ner bloggen och gå och dö, eftersom ingen kommer sakna mig...

visst, ska fan kanske lägga ner den här j*vla bloggen om du fan vill !

kalla mig tjock, kalla mig fjortis, kalla mig allt du vill!
Tar inte detta så allvarligt med en liten kommentar på en liten blogg, men

jag är ledsen över att det finns människor på denna jord som kan ha hjärta att skriva elaka saker som detta....





p.s. älskar dig frida ♥

Kommentarer
Postat av: Din anonyma bloggläsare!

Hej ottilia!

Jag älskar verkligen din blogg! Den är helt underbart grym. Har aldrig träffat dej men mina kompisar känner dej.

Och du, du vet väl att den som kommenterade det dära taskiga bara är avundsjuk? Du har en jätte fin blogg, du är jätte söt, du har snygga kläder, du har en iphone, du har fått vara med i reklamer. Vem är inte avundsjuk liksom? Ville bara säga att du inte ska lyssna på den där typen! Du är bäst! Hoppas du läste min kommentar:/

2011-07-01 @ 15:10:13
Postat av: Stina

Jag älskar din blogg och stil och allting och du får INTE lägga ner bloggen!!!! :)



jag skulle sakna dig o din fina blogg :/ :)



2011-07-01 @ 16:40:25
URL: http://systerstinaa.blogg.se/
Postat av: diana

Skit i de bara Ottilia!

Din blogg är hur bra som helst, låt inte någon liten fis kränka ner dig! :)

Ha det bäst!

2011-07-01 @ 17:51:36
URL: http://ddianadilan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ta inte och lägg ner bloggen älskar att läsa om ditt liv..

och vi skulle visst sakna dig.

Älskar diig <3

2011-07-01 @ 19:02:05
Postat av: Ottilia

Asså. . . Skit i den j*vla idioten. Har typ psykiska problem. .! BTW så tror jag inte att jag skulle sakna den personen så mkt om dfen gick och dog!! <3

2011-07-01 @ 20:52:20
Postat av: Emma

Asså Jag kollar fan din blogg varje dag och om du lägger ner bloggen dööööör jag för du är Årets roligaste och finaste..! ;) du kanske fattar vem jag är :* <3 du får verkligen inte sluta blogga!! <3

Puuuss

2011-07-01 @ 20:59:49
Postat av: Emma

Jaaaag blir aaas suur om du lägger ner bloggen!! jag kollar den varje daag!! <3<3 Älskar dej!!

2011-07-01 @ 21:03:45
Postat av: elinaa

du är fin , vacker , inte tjock!!! och du är ingen fjortis ... .. <33 hon är ju ingen kompis , vem är hon egentligen ? puss ottilia <333333 kram

2011-07-01 @ 22:16:45
URL: http://news-and-love.blogspot.com
Postat av: manda

Älskling hatar värkligen den jävla avensjuka idioten

du är den smallaste personen i världen



puuss <3

2011-07-02 @ 00:15:50
Postat av: manda

Älskling hatar värkligen den jävla avensjuka idioten

du är den smallaste personen i världen



puuss <3

2011-07-02 @ 00:17:22
URL: http://kristinasflikkahh.blogg.se/
Postat av: Berit

du ''manda''

det stavas verkligen och avundsjuka, och smalaste .. snälla...

2011-07-02 @ 00:30:15
Postat av: Berit

du ''manda''

det stavas verkligen och avundsjuka, och smalaste .. snälla...

2011-07-02 @ 00:30:25
Postat av: Frida

Älskar dig ! <3

2011-07-02 @ 00:30:49
Postat av: josse

Jag håller med alla andra du är den finaste som finns så lyssna aldrig på henne skit i henne bara och jag skulle sakna dig som gris!!! PS.Älskar din blogg och kommer alltid att göra så lägg inte ner den!!!! Kramar

2011-07-02 @ 13:37:06
Postat av: sanna

Lägg aldrig nånsin ner!

Postat av: mariah

Klart du inte ska lägga ner!!

Jag har oxå haft problem på min blogg med negavtiva kommentarer osv så i know the feeling.

Visst blir man ledsen, visst tänker man på dom svinonödiga orden som skrivits i ens blogg.

Först blir man ledsen, men sen när man läser allt det positiva man fått. Då blir man starkare!! Och som stark ger man inte upp. jag håller på dig Ottilia!!

2011-07-02 @ 23:35:34
URL: http://mariahsabina.blogg.se/
Postat av: mariah

klart du inte ska lägga ner!!

Jag har oxå haft problem på min blogg med negavtiva kommentarer osv så i know the feeling.

Visst blir man ledsen, visst tänker man på dom svinonödiga orden som skrivits i ens blogg.

Först blir man ledsen, men sen när man läser allt det positiva man fått. Då blir man starkare!! Och som stark ger man inte upp. jag håller på dig Ottilia!!

2011-07-02 @ 23:36:27
URL: http://mariahsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0