Rensa ut garderoben !

för ett år sen ungefär flyttade jag hit till Göteborg (bodde utanför gbg förut)..

Från att ha en stor garderob i ett stort hus till att ha en liten garderob i en liten lägenhet..
det är liiite skillnad..

Jag hade mycket kläder redan då.. sen när man flyttar till centrala Göteborg blir det shopping hela tiden :s
på både bra och dåliga sätt..

Seriöst när jag öppnar min lilla gaderob så dränks jag av mina kläder... seriöst.

Så nu när jag är sjuk så kan jag äntligen i lugn och ro rensa alla mina kläder ! :)

Har faktiskt redan börjat lite !

fast hälfen av kläderna ligger lite överallt i gaderoben och det andra på golvet... :s

P.s. förlåt för dom ganska dåliga bilderna, tog dom med mobilen och redigerade i mobilen !

Haha och jo, hur stavas gaderob ?
är inte 100% säker faktiskt haha ;)










Kommentarer
Postat av: kristina

det stavas garderob haha <3

2011-12-07 @ 13:45:10
URL: http://www.kristinagustafsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har så fina kläder! men ska du skicka kläderna som är för små?? skulle va SJUKT snällt och bra av dig!

Ps, jag vill inte att du ska känna dig tvingad! bara ett förslag,,, kram <3

2011-12-08 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0