Hos kusinen

Kom nyss fram till kusinen, och var inte i skolan idag heller, men satte mig idag på ett tåg till kusinen, var längesedan jag träffade dom och hade lovat att komma, men vi ska bara ta det lungt i helgen.

Men västtrafik/sj kan seriöst gå och hänga sig !
Först var tåget något fel med så fick gå ett tag och sätta mig på en ersättnings buss som skulle gå till Alingsås och sen byta till ett tåg där, sen när jag satte mig på bussen skulle jag tillbaka till centralen då dom hade lagat tåget, sen var tåget försenat på något sätt 20-30 min.

Sen när jag äntligen är på tåget och det har börjat åka så stannar den för varje 10 min pågrund av vädret..

Sen var jag yr och mådde illa samtidigt.. ej bra :C

Men nu är jag här och får vila mig, puss hej !

En film jag och min kusin gjorde förra gången jag var här (y)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahah älskar det klippet och kan kolla på det hur många gånger som helst!! <3

2011-12-11 @ 18:57:13
URL: http://isakssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0