DAGENS BLOGG !

förlåt att jag inte kom med vinnaren förut, har varit borta hela dagen och nu äntligen är jag hos min kusin!

Vissa tar ut dagens blogg vinnare genom att ta vilken blogg som är bäst och massor med mer.

JAG LOTTAR :)

jag och min kusin tog tid och skrev lappar och jag tog en av lapparna slumpvis och det namnet som stod på lappen blev dagen blogg!

Gillar mig på bloglovin eller gjort ett inlägg och länkat mig = två lappar

Bara skrivit att man är med och inte gillat mig på bloglovin eller länkat mig = en lapp



DIANA
lite om diana...

Diana känner jag sådär, hennes blogg är rosa/lila och fin ^^
haha
Nä men hon bloggar om det mesta och hon älskar glee står det på bloggen ;)

Hon går i min förra skola och det är så jag känner henne lite, aja hoppas hon blev glad för att blitt dagen blogg!
grattis DIANA ! :)

(håll ögonen öppna för tävlingar, ska kanske ha en tävling där man kan vinna saker snart) ;)



Kommentarer
Postat av: diana

yeeeaaah! :D :D :D :D D <3

2011-08-11 @ 23:11:26
URL: http://ddianadilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0